SDH-LOGO-PRIMARY-BLUE-RGB

Forretningsbestemmelser

Online Booking

Når du booker din overnatning direkte på vores hjemmeside, garanterer vi, at du får dit ophold på Palads Hotel Viborg til den bedste online pris.

Hvis du booker gennem vores hjemmeside, er der større chance for at blive opgraderet.

Reception

Betalingsbetingelser
Ved reservation anmoder vi om kreditkortoplysninger. Det oplyste kreditkort bliver kun brugt til at sikre din reservation – der vil ikke blive debiteret ved booking.

Dog forbeholder vi os retten til at debitere et gebyr svarende til 100% af hele opholdet, såfremt vores afbestillingsfrist ikke bliver overholdt.

Depositum
Palads Hotel Viborg forbeholder sig ret til at opkræve depositum på 100% af bestillingssummen ved reservationer i sommersæsonen, helligdage og ved større selskabs- eller gruppe reservationer.

Depositum forfalder 8 dage efter bestilling, og indbetales depositum ikke rettidigt, annulleres reservationen.

Online booking
Ved online booking skal kreditkortoplysninger oplyses – der vil ikke blive debiteret, men blot reserveret et beløb på dit kreditkort. Dog forbeholder vi os retten til at debitere et gebyr svarende til 100% af hele opholdet, såfremt vores afbestillingsfrist ikke bliver overholdt.

Bookingbetingelser
Når du modtager en bekræftelse på e-mail, er reservationen godkendt og gennemført.

Afbestilling
Vi gør opmærksom på, at annullering eller ændringer skal ske skriftligt senest 2 dage før ankomst. Ved reservation i sommersæsonen (juni, juli og august måned)  er afbestillingsfristen 7 dage.

I tilfælde af sen annullering, at du ikke ankommer eller at du ønsker at afrejse tidligere, forbeholder vi os retten til at debitere et gebyr svarende til svarende til 100% af hele opholdet. Dette er gældende for alle typer ophold. I tilfælde af sen annullering, udeblivelse eller tidligere afrejse, forbeholder vi os retten til at debitere et gebyr svarende til svarende til 100% af hele opholdet eller beholde indbetalt depositum. Dette er gældende for alle typer ophold.

Ved afbestilling af ophold på pga. akut sygdom, ulykkestilfælde eller dødsfald, som rammer lejer, ægtefælle, børn, forældre eller søskende, tilbagebetales det fulde lejebeløb (100%).

Afbestilling af selskaber/grupper
Afbestilling eller reducering af selskab / konference for 12 personer eller derover skal for at være vederlagsfri, være Palads Hotel Viborg i hænde skriftligt (pr. e-mail) senest 4 uger før ankomst.

Herefter kan maksimalt 50% af det endeligt bestilte arrangement afbestilles. Vær opmærksom på, at for at afbestille de maksimale 50%, skal afbestillingen foretages som nedenstående

  • 30 - 20 dage før ankomst kan der frit annulleres op til 50% af det endeligt bestilte arrangement
  • 20 dage før ankomst er arrangementet bindende, og der kan ikke længere annulleres eller foretages ændringer i bookingen
  • Ved no-show, forsinket ankomst, tidlig afrejse eller senere afbestilling eller reducering har Palads Hotel Viborg krav på en erstatning svarende til den fulde pris på de for sent afbestilte ydelser i det endeligt bestilte arrangement

Palads Hotel Viborg vil naturligvis prøve at gensælge eventuelt for sent annullerede ydelser. I tilfælde af at det ikke er muligt at gensælge ydelserne til samme pris, forbeholder Palads Hotel Viborg sig ret til at fremsende en faktura for prisforskellen på de oprindeligt bestilte ydelser ifølge denne booking.

Force majeure
Såfremt opholdet forhindres pga. force majeure (naturkatastrofer, strejke, krigshandlinger, optøjer og lignende) er Palads Hotel Viborg ikke erstatningspligtig for afbrudte eller ikke gennemførte ophold.

Ved tvivlsspørgsmål henvises til hotel- og restaurationsbranchens generelle forretningsbetingelser.